Supermarket:
PO - NE * 8:00 - 21:00
Obchody:
PO - NE * 9:00 - 20:00
Pivovarská restaurace Kapitán:
leden - duben
NE - ČT * 11:00 - 21:00
PÁ - SO * 11:00 - 23:00
květen - prosinec
NE - ČT * 11:00 - 22:00
PÁ - SO * 11:00 - 23:00
OTEVÍRACÍ DOBA BĚHEM SVÁTKŮ
Centrum Pivovar Děčín
Sofijská 2/3, Děčín VI-Letná
405 02 Děčín
+420 777 623 031 (Správa Centra * 9:00 - 17:00)
info@centrumpivovar.cz
Zákazníkům je zdarma
k dispozici 420 venkovních
parkovacích míst na střeše obchodního centra.
Příjezdová komunikace je z kruhového objezdu
ulic Ruská, Sofijská a přímý vjezd z ulice Slovanská.
Buďte s námi v kontaktu a sledujte naše stránky na Facebooku.
Buďte s námi v kontaktu a sledujte nás na Instagramu.
Centrum Pivovar a.s., se sídlem Na Florenci 2116/15, Nové Město, 110 00 Praha 1, IČ 28192460 provozuje obchodní centrum na uvedené adrese a dále webové stránky www.centrumpivovar.cz (dále jen portál). Centrum Pivovar a.s., se sídlem Na Florenci 2116/15, Nové Město, 110 00 Praha 1, IČ 28192460 tímto prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou považovány za přísně důvěrné a je s nimi nakládáno v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a GDPR (General Data Protection Regulation) – nařízení 2016/679 Evropského parlamentu a Rady EU.
1.1 Subjekt údajů (dále jen „zákazník“):
Fyzická osoba (včetně osob samostatně výdělečně činných), k níž se
osobní údaje vztahují;
Právnická osoba, resp. fyzická osoba zastupující právnickou osobu,
k níž se osobní údaje vztahují;
1.2. Osobní údaj:
Veškeré informace o identifikovaném nebo identifikovatelném zákazníkovi;
identifikovatelným zákazníkem je fyzická osoba, kterou lze přímo či
nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor,
například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový
identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické,
fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské
identity této fyzické osoby;
1.3 Správce:
Centrum Pivovar a.s., se sídlem Na Florenci 2116/15, Nové Město, 110
00 Praha 1, IČ 28192460, (dále jen „společnost nebo Správce“), subjekt,
který určuje účel a prostředky zpracování osobních údajů, provádí
zpracování a odpovídá za ně. Zpracováním osobních údajů může
společnost zmocnit nebo pověřit zpracovatele, pokud zvláštní zákon
nestanoví jinak;
1.4 Zpracovatel:
Každý subjekt, který na základě zvláštního zákona nebo z pověření
společnosti zpracovává osobní údaje podle Zákona a Nařízení, a to na
základě uzavřené smlouvy o zpracování osobních údajů;
1.5 Účel zpracování osobních údajů:
Cíl (obchodní aktivita), pro který je nezbytné či účelné osobní údaje
subjektu údajů zpracovávat;
1.6 Rozsah zpracování osobních údajů:
Výčet konkrétních osobních údajů subjektu údajů zpracovávaných pro
určitý účel;
2.1 Společnost zpracovává osobní údaje v duchu
následujících principů vyplývajících z Nařízení:
• zákonnost, korektnost a transparentnost zpracování;
• účelové omezení – shromažďování jen pro určité, výslovně
vyjádřené a legitimní účely;
• minimalizace osobních údajů – přiměřenost, relevantnost a limitace
zpracování na nezbytně nutný rozsah ve vztahu k účelu;
• přesnost a aktuálnost – společnost přijímá veškerá rozumná
opatření, aby osobní údaje, které jsou nepřesné s přihlédnutím
k účelům, pro které se zpracovávají, byly bezodkladně vymazány nebo
opraveny;
• omezené uložení – osobní údaje jsou uloženy ve formě
umožňující identifikaci subjektů údajů po dobu ne delší, než je
nezbytné pro účely, pro které jsou zpracovávány, a to za předpokladu
provedení příslušných technických a organizačních opatření
požadovaných stávající legislativou s cílem zaručit práva a svobody
subjektu údajů;
• integrita a důvěrnost – osobní údaje jsou zpracovávány způsobem,
který zajistí jejich náležité zabezpečení, včetně jejich ochrany
pomocí vhodných technických nebo organizačních opatření před
neoprávněným či protiprávním zpracováním a před náhodnou ztrátou,
zničením nebo poškozením.
2.2 Jaké údaje shromažďujeme a k čemu slouží?
Pojem „osobní údaje” znamená veškeré informace, které se týkají vás
a které vás identifikují, buď samy o sobě, nebo spolu s dalšími
informacemi, které máme k dispozici. Společnost Centrum Pivovar a.s.
shromažďuje různé druhy osobních údajů o vás, včetně následujícího
(podle potřeby):
• Osobní údaje o zákaznících pro newsletter
Vaše osobní údaje (jméno, příjmení, emailová adresa) shromažďujeme za
účelem rozesílání newsletteru na základě vašeho souhlasu po dobu
10 let.
• Fotografie z marketingových akcí konaných v Centrum Pivovar
Marketingové akce Centrum Pivovar jsou ve většině případů dokumentovány
a fotografie najdete na webu Centrum Pivovar po dobu 5ti let.
• Kamerové systémy v Centrum Pivovar
Kamerové systémy jsou určeny k ochraně osob, majetku a dat. Monitorovány
jsou osoby, údaje z nich uchováváme po dobu 7 dnů.
3.1 Osobní údaje shromažďujeme přímo od Vás (a to
i v případě, že s námi komunikujete např. prostřednictvím e-mailu),
od našich klientů (zejména od nájemců komerčních prostor v prostorách
Centrum Pivovar) nebo vlastní činností (např. ankety, soutěže, nebo
reportážní fotografie).
Dále můžeme osobní údaje získávat od třetích stran, jako jsou např.
náborové agentury, poskytovatelé informací nebo služeb, veřejně dostupné
záznamy apod.
Můžeme shromažďovat aktuální i historické osobní údaje včetně
Vašeho jména, kontaktních údajů, identifikace zaměstnavatele, pozic a
detailů dotazů / stížností. Můžeme také shromažďovat osobní údaje
o Vašich dalších jednáních s námi, včetně
jakéhokoli kontaktu, který mezi námi proběhl, ať již osobně, telefonicky,
e-mailem nebo online.
Poskytování osobních údajů může být buď zákonným, nebo smluvním
požadavkem. O této skutečnosti, jakož i o tom, zda máte jakožto subjekt
údajů povinnost příslušné osobní údaje poskytnout, a ohledně možných
důsledků neposkytnutí těchto údajů, budeme Vás řádně a včas
informovat.
Vaše osobní údaje nebudou použity k rozhodování čistě na bázi
automatizovaného zpracování, ani profilování.
3.2 Osobní údaje získané od třetí osoby, jež není subjektem
těchto údajů.
V případě, že nebyly Vaše osobní údaje získány přímo od Vás, budeme
Vás vhodnou formou informovat o zdroji, ze kterého osobní údaje
pocházejí, a případně o tom, zda údaje pocházejí z veřejně
dostupných zdrojů.
4.1 Osobní údaje, které zpracováváme, zahrnují
především:
a. základní informace, jako je Vaše jméno, příjmení a Váš vztah k nám
nebo našim klientům;
b. kontaktní údaje, například poštovní adresu, e-mailovou adresu a
telefonní číslo;
c. finanční informace, například informace týkající se plateb;
d. informace, které nám poskytnete za účelem využívání našich
služeb;
e. informace, které nám poskytnete za účelem navázání obchodněprávního
vztahu;
f. Vaše obrazové záznamy (fotografie) a jakékoli další informace, které
nám sami poskytnete.
5.1 Vaše osobní údaje můžeme zpracovávat, pokud:
a. je to nutné pro plnění smlouvy s Vámi nebo našimi klienty; nebo
b. poskytnete svůj souhlas k tomuto zpracování; nebo
c. považujeme takové zpracování za nezbytné k naplnění našich
oprávněných zájmů, v souladu s Vaším přiměřeným očekáváním a
minimálním dopadem na Vaše soukromí; nebo
d. to vyžaduje zákon nebo jiný právní předpis.
5.2 Účelem zpracování osobních údajů je:
a. marketingové účely zejména pro zasílání Newsletteru a případných
obchodních sdělení;
b. poskytování a vylepšování našich služeb;
c. udržování a rozvíjení našeho vztahu s Vámi;
d. zlepšení naší interní organizace;
e. plnění našich zákonných povinností;
f. monitorování a analýze našeho podnikání.
5.3 Automatické individuální rozhodování,
profilování
Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování
ve smyslu čl. 22 GDPR.
5.4 Plnění právní povinnosti
Společnost poskytuje osobní údaje o zákaznících vedle zpracovatelů též
příjemcům osobních údajů, mezi něž patří státní orgány a další
subjekty v rámci uplatnění zákonem stanovených práv a plnění zákonem
stanovených povinností, a to zejména za účelem:
• poskytnutí osobních údajů na vyžádání orgánům činným
v trestním, přestupkovém či správním řízení,
• plnění zákonných informačních povinností vůči Úřadu pro ochranu
osobních údajů, Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže, České
obchodní inspekci, Evropské komisi, České národní bance, Českému
telekomunikačnímu úřadu,
• a pro další zákonem vymezené účely i jiným subjektům v rámci
uplatnění zákonem stanovených práv a plnění zákonem stanovených
povinností.
6.1 Osobní údaje uchováváme:
• po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze
smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto
smluvních vztahů (po dobu 10 let od ukončení smluvního vztahu).
• po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro
účely marketingu, nejdéle 3 roky, jsou-li osobní údaje zpracovávány na
základě souhlasu.
6.2 Vymazání osobních údajů
Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje
vymaže.
7.1 Osobní údaje Zákazníka jsou zpracovávány automatizovaně
i manuálně a mohou být zpřístupněny zaměstnancům společnosti, pokud je
to nezbytné k plnění jejich pracovních povinností a případně další
osobě v souladu se Zákonem a Nařízením.
Společnost v rámci zpracování osobních údajů poskytuje osobní údaje
zákazníků získané s jejich souhlasem jiným osobám, kterými jsou:
• osoby podílející se na dodání služeb / zboží / realizaci plateb na
základě smlouvy,
• externí dodavatelé, účetní a další služby v souvislosti
s provozováním služeb,
• osoby zajišťující marketingové služby
Společnost v těchto případech klade důraz na důvěrnost těchto údajů a
takové osoby nejsou oprávněny osobní údaje zákazníků dále předávat
ani je použít k jiným účelům.
Společnost neprodává a nepronajímá Vaše osobní údaje, ani s nimi nijak
jinak neobchoduje.
8.1 Zákazník má právo na následující informace:
• informace o účelech zpracování (viz článek 5);
• informace o kategoriích dotčených osobních údajů (viz článek 4);
• informace o příjemcích nebo kategoriích příjemců, kterým osobní
údaje byly nebo budou zpřístupněny (viz článek 7);
• informace o plánované době, po kterou budou osobní údaje uloženy (viz
článek 5);
• skutečnost, že dochází k automatizovanému rozhodování, včetně
profilování, a přinejmenším v těchto případech smysluplné informace
týkající se použitého postupu, jakož i významu a předpokládaných
důsledků takového zpracování pro subjekt údajů, přenosu či jejich
výmaz (viz souhlas se zpracováním osobních údajů);
• konkretizaci oprávněného zájmu správce nebo třetí strany
v případě, že je zpracování založeno na tomto důvodu (viz článek
5);
• informace o zdroji, ze kterého osobní údaje pocházejí (viz
článek 3).
8.2 Zákazník má právo:
a. na přístup ke svým zpracovávaným osobním údajům, jejich opravu,
výmaz nebo omezení jejich zpracování;
b. vznést námitku proti tomuto zpracování;
c. podat stížnost u dozorového úřadu;
d. kdykoliv odvolat souhlas se zpracováním osobních údajů s účinky do
budoucna;
e. získat od správce potvrzení, zda jeho osobní údaje jsou či nejsou
zpracovávány;
f. aby správce bez zbytečného odkladu opravil nepřesné osobní údaje,
které se ho týkají. S přihlédnutím k účelům zpracování má subjekt
údajů právo na doplnění neúplných osobních údajů;
g. aby správce bez zbytečného odkladu vymazal osobní údaje (také právo
být zapomenut), které se daného subjektu údajů týkají, a správce má
povinnost osobní údaje bez zbytečného odkladu vymazat, a to v taxativně
uvedených důvodech uvedených v Nařízení:
• osobní údaje již nejsou potřebné pro účely, pro které byly
shromážděny nebo jinak zpracovány;
• zákazník odvolá souhlas se zpracováním osobních a neexistuje žádný
další právní titul pro zpracování;
• zákazník vznese námitky proti zpracování a neexistují žádné
převažující oprávněné důvody pro další zpracování;
• osobní údaje byly zpracovány protiprávně;
• osobní údaje musí být vymazány ke splnění právní povinnosti
stanovené unijní nebo vnitrostátní legislativou, které se na správce
vztahuje;
• osobní údaje byly shromážděny v souvislosti s nabídkou služeb
informační společnosti. Podrobnosti a výjimky k výkonu tohoto práva
upravuje Nařízení;
h. aby správce omezil zpracování, v kterémkoli z těchto případů:
• subjekt údajů popírá přesnost osobních údajů, a to na dobu
potřebnou k tomu, aby správce mohl přesnost osobních údajů ověřit;
• zpracování je protiprávní a subjekt údajů odmítá výmaz osobních
údajů a žádá místo toho o omezení jejich použití;
• správce již osobní údaje nepotřebuje pro účely zpracování, ale
subjekt údajů je požaduje pro určení, výkon nebo obhajobu právních
nároků;
• subjekt údajů vznesl námitku proti zpracování, dokud nebude ověřeno,
zda oprávněné důvody správce převažují nad oprávněnými důvody
subjektu údajů;
i. na přenositelnost osobních údajů, tzn. získat osobní údaje, které se
ho týkají, jež poskytl správci, ve strukturovaném, běžně používaném a
strojově čitelném formátu, a právo předat tyto údaje jinému správci,
aniž by tomu správce, kterému byly osobní
údaje poskytnuty, bránil, a to v případě, že:
• zpracování je založeno na souhlasu nebo na smlouvě, zpracování se
provádí automatizovaně;
j. kdykoli vznést námitku proti zpracování osobních údajů, které se jej
týkají, včetně profilování založeného na ustanoveních Nařízení.
Správce osobní údaje dále nezpracovává, pokud neprokáže závažné
oprávněné důvody pro zpracování, které převažují nad zájmy nebo
právy a svobodami subjektu údajů, nebo pro určení, výkon nebo obhajobu
právních nároků;
k. nebýt předmětem žádného rozhodnutí založeného výhradně na
automatizovaném zpracování, včetně profilování, které má pro něho
právní účinky nebo se ho obdobným způsobem významně dotýká. Výjimky a
podrobnosti stanoví Nařízení.
8.3 Možnosti uplatnění práva zákazníka
S ohledem na možná rizika zneužití a zajištění ochrany osobních údajů
zákazníků, omezujeme komunikační kanály, kterými lze přijmout a reagovat
na požadavek zákazníka. Jelikož je třeba zohlednit i technické aspekty
některých práv, jsou komunikační kanály této skutečnosti též
přizpůsobeny.
Právo na přístup k OÚ, Právo na opravu nepřesných nebo nesprávných
osobních údajů, Právo být informován o zpracování, Právo vznést
námitku, Právo na výmaz osobních údajů, Právo nebýt předmětem
žádného rozhodnutí založeného výhradně na automatizovaném zpracování,
Právo na omezení zpracování, Právo na přenositelnost, Právo na odvolání
souhlasu, lze uplatnit:
• poštovní zásilkou (podpis zákazníka musí být úředně ověřen);
• e-mailem na adresu info@centrumpivovar.cz
(součástí e-mailu musí být elektronický podpis opatřený kvalifikovaným
certifikátem);
• požadavkem zaslaným pomocí datové schránky.
Při uplatnění práva na přenositelnost OÚ bude zákazníkovi odeslána
zásilka do vlastních rukou a bude obsahovat medium s osobními daty. Před
odesláním zásilky zákazníkovi bude vyžadována přiměřená náhrada
účelně vynaložených nákladů (medium, poštovné, atd.).
Toto Prohlášení o ochraně osobních údajů je účinné od 25. 5. 2018 a je vydáno v souladu s nařízením (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů („nařízení“ nebo „GDPR“).